Uvidět Boha

 

Poznámka k výstavě “Věčný pohyb v okamžiku”

Byl jsem u počátků tvorby Miloše. Vysvětlil jsem mu jak meditovat a měl jich daleko více a vyšších než já. Po několika letech a desítkách několikahodinových meditací se u něj tyto prožitky staly trvalými, i když slabšími než v meditaci samé. Říkáme tomu dynamický ponor, což je střídání pocitů božské intuice. Projevuje se i ekvivalentními vizemi, jež jsou podobné těmto obrazům. Byl snad první z nás, který začal automatickou kresbou malovat.

Intuice, to je v transcendentálním zážitku Velikost, hrdá Vznešenost, nepopsatelná a nevyzpytatelná Moudrost i Láska. Její záblesk zažilo mnoho lidí, nejčastěji v přírodě či na koncertu. Znají ji šamané, zasvěcenci i někteří svatí, ale i umělci a vědci. Bez Ní by nemohli vytvořit svá nejlepší díla. Je i naší budoucností v cestě za Sebepoznáním. Je přístupná všem, kteří mají vážný zájem neobcházet posvátnou horu Kailás, ale pustit se do namáhavé cesty Vzhůru a poznat světy bohů s Jejich pomocí.

Výstavu nazval “Věčný pohyb v okamžiku” , ale myslím, že tento termín nelze bez rozšířeného vědomí pochopit. Matně si pamatuji, jak jsem kdysi v meditaci Věčnost přijímal s ohromením. Je to opravdu neuvěřitelný zážitek ze světů nevyzpytatelné božské intuice, kde jsou zvláštní formy času za časem. I k dokonalému pochopení obrazů by bylo potřeba mít rozšířené vědomí s jeho dokonalou a ostrou vnímavostí. Pak se celý obraz dá prožít jako jeden božský pocit. To je exkurze do Jiného světa. Není to těžší než pochopit kvantovou teorii, jež také hovoří o zcela jiných světech než známe.

Co tedy vlastně tyto obrazy znamenají? Podle mého mandaly zachycují vířivé archetypy božské intuice, což je Její pocit, slova či děj, tedy způsob vyjádření. Obrazy kreslí božská intuice přímo skrz Miloše, mají proto silný duchovní náboj. V meditaci ožívají a vtahují do rozšířeného vědomí. Působí hlavně na nevědomí, tedy vyšší Já a posilují Ho.

 Ukázka mandal vířívých archetypů, což je pocit i slova či děj, tedy způsob vyjádření božské intuice viz 1 a 2 Pokud byste měli o tyto meditační obrazy zájem, obraťte se na autora přese mne, protože výstava už skončila.

Fotografie z výstavy

 

Hlavní stránky a další mandaly jsou ovšem ZDE

Připomínky na intago.zavináč.seznam.cz

 

Záznamy z posledních meditací Miloše z roku 2005 - vědomí rozšířeného do nadvědomí

Je to vysoká škola, mystika a filozofie. Je jen málo lidí, kteří došli až sem. Těchto několikahodinových meditací měl již asi 150 za 7 let. Jejich náročnost je určena tím, co člověk dokáže od Boha přijmout a on hodně… Jeho proces však zdaleka nekončí, ještě asi deset let bude hodně těžký.

Poznámka o dimenzích, tj. hierarchických stupních vědomí Jáství

1 - fyzické tělo

2- éterické tělo

3 - emoce

4 - myšlení

5 - intuice

6 - Nadjá

7 - božské Já, átma, tj.nirvána

… avšak jsou i další…, až do Nekonečna, jako Vše…

 

Sanhedril

Nacházel jsem se v Hyperprostoru mysli jádra osobnosti, kde se připojují jednotlivé části osobností, dimenze. Pociťoval jsem silně virtualitu vnějšího i vnitřního světa.

Jde jen o Hru her ve Hře za hrou, i Hry jsou v kaskádách, fraktál. Tak i dimenze, vyšší tvoří nižší. Nejde o nic než o Hru, jak propojit jednotlivé kombinace archetypů. Vyšší určuje typ Hry a vstupní archetypy. Nižší pak hledají proměnu, přepínání z jedné kombinace na jinou, tak aby působily kontinuálně dle zvoleného směru. Vše je virtuální Hra archetypů a lze měnit jen směr a tím i cestu, skladbu archetypů.

Vlastně vše už je dáno, nekonečné skladby všech možných kombinací fraktálů archetypů. Vědomí je jako čtecí laser snímá-prožívá jednotlivé sekvence a tím vzniká opět virtuální pocit změny a běhu času. Je jen to nekonečné pole-matice bodů v Hyperprostoru a Absolutno, jež z nich generuje stavbu vědomí dimenze stvořeného-měnícího se Boha a ta ze sebe produkuje další dimenze jako svoji Hru představ.

Podobně si hrajeme i my s počítačem, na hry do kterých se vžíváme i úkoly, virtuálně tak ovládáme část reality. I my už jsme dnes schopni vytvořit v PC virtuální život i s vývojem.

Vše co prožíváme je vlastně vygenerovanou, virtuální (v překladu skutečnou) realitou. Není nic mimo to, i naše vědomí je nadefinovaný průzor pro snímání skladeb archetypů. Archetypy a duchovní vědomí jím prochází zevnitř (jako pozorovatel) ven, kde se světlo vědomí mění na pocitově myšlenkovou skladbu obrazů a zároveň se přepočítává do archetypů podobných dějů-kulis, které ho doprovázejí.

Stále znovu a znovu mne uchvacoval ten pocit dokonalého vnímání hudby, jak je v každém tónu ukryt nekonečný fraktál, dokonale vykreslující pocit z něj do prostoro-pocitobrazu, z toho virtuální Hyperprostor mysli za myslí, která jím věčně pluje. To je Život i Hra Vznešené dimenze 5,5.

Proto je Bůh v prožitku pro lidi tak nepřijatelný. Trhá jejich svět zamotaných představ na cáry a ukazuje neuchopitelnost myšlením-egem naší věčně dokonalé vnitřní Podstaty, ze které obvykle zůstává rozum stát a ego je v duševním šoku zmateno, pokud je na tuto hlubokou zkušenost nepřipraveno. Proto ji i následně vytlačuje jak jen může, aby se vrátilo do svého dle svého vkusu vyzdobeného pokojíčku naivních představ o sobě, vesmíru i Bohu. Ale stále jsou skupiny, či volná sdružení lidí, co se tím přesto zabývají, někteří zkoumají karmu a zákonitosti lidské psychiky, sci-fisti zase ať už na tripech či bez nich propadají božské fantazii a nalézají jiné možné světy a rozdílné zákonitosti i možnosti projevu. To se ukazuje v obvykle romantických stovky až tisíce let starých pohádkách, bájích a mýtech.

Jinak rozum dokáže brát Boha pouze jako prázdno, ze kterého má ovšem na druhou stranu strach a tíseň, spojovaný obvykle se smrtí. Cesta k Bohu, ke skryté Podstatě vnější vnitřní reality jde jedině přes nekonečné poznávání a konfrontaci s ním. Ať už slaběji v běžné realitě, či zrychleně v transcendentálních prožitcích mnohačetných vnitřních realit a pohledu na sebe sama, jenž se skládají synergicky v jeden stále se měnící Celek našeho poznání a tím i způsobu vnímání. Tj. jedinečným stromem života uvnitř každého z nás.

 

Prostupy dimenzí

Vše funguje na bázi programování archetypů. Od prostého nahrávání až po sugesce, které vytváří změny v našem vědomí. Tím volíme cestu, směr, kterým se vše – archetypy a směr vývoje změn vědomí bude konat. Je to nekonečná hra archetypů.

Prostupy vědomí Vyšší dimenze složí archetypy, kterými projde do nižší, ta má skladby archetypů z bodu do hvězdice, …hvězdice do hvězdice, fraktály ve fraktálech, mandaly v mandale. Sféra zvuku určitého nástroje v nástroji. Vícedimenzionální sférický, alikvótní se mění v omezenější. Až z chorálu s orchestrem přes štěkajícího psa vznikne několik tónů. Myšlenky jsou odkazy na celou řadu archetypů, vždy nějak pojmenované. Mnohé nám jsou skryté, celé řady. Lze poznávat stále nově, každým okamžikem. Fascinující je zřetězení fraktálů archetypů větvící se všemi směry, všemi dimenzemi. Neustálá změna archetypů v nekonečných řadách.

Vyšší síly obecně pracují na kvantové rovině, je to svět archetypů i jejich proměn na úrovni vědomí za naším světem. Každá částice hmoty je zároveň částečkou struktury vědomí, podobně jako v holografickém obraze. Vždy z určitého úhlu pohledu a stupně vnímání se mění i vnímaná realita, ač ta je ve skutečnosti Celku stále tatáž. Oni snadno dokáží ovlivnit i elektroniku na kvantové úrovni. A zde už se blížíme teorii svinutých dimenzí. My nevnímáme vrstvy reality, do nichž jsme ještě nedozráli. Jsou svinuté tak jako dimenze našich vyšších Já, a ty nám tím pádem generují, i jaksi na principu podobnosti náš jednodušší a tupější život, ale vždy jsou o řád i více ve svém nazírání posunuti od našeho pohledu i prožitku. Vždy ale platí podobnost - jak nahoře tak dole i naopak. Proto je důležité i v meditaci rozvíjet Horní dimenze, aby se aktivovaly, ale ty pak zároveň více tlačí na spodní, aby se jim přizpůsobily.

Nedá se vystihnout ten prostup skladbami archetypů, přitom je to tak přirozené a jasné. Vyšší dimenze nastaví archetypy a prostoupí jimi do nižší, dál a dál. Tak je tvořen svět a zároveň se odvíjí od nadefinovaných vstupních archetypů a zákonitostí změny a směřování vývoje. To je ta Hra.

V mých meditacích se stále dokola po určitou dobu vlastně opakuje v různém podání totéž. Náhled vršku na nekonečné skladby archetypů, k tomu nějaké ohromivé souvztažnosti a hlavně virtualita a moc Boha v jeho nekonečné Hře fraktálů archetypů.

 

Propojování dimenzí v meditaci

-Jak spolupracovaly dimenze v meditaci?

Překvapivě poměrně hladce, až na to, že spodek moc nechápal a trochu “tuhnul” z ohromení náhledem vršku. Mnohdy stále nechápal jak to vlastně je, ač mu to do myšlenek převáděla pátá dimenze s jasným chápaní logiky. Ji bolelo to omezené myšlenko-mluvení. Ona jasně vnímala-cítila jak to je, co bylo ukázáno tím Hyperprostorocítěním, ale co všechno z  toho vyplývá už nechápala.

Pátá dimenze zase byla trochu v šoku z nekonečnosti větvení archetypů ve fraktálech a nejistá ve virtualitě. Z její neustálé proměny a síly sugestibility i moci dimenze 5,5 a 5,8. Co si Ony představí, to tak i je. Pro ten věčný okamžik to bylo omračující, nevyvratitelné a silné. Jim vedení vadily jen pauzy, kdy si to přebírala pátá dimenze a vysvětlovala tupému zatuhlému, málo chápajícímu spodku.

Spodek místy jen tupě zíral a nebyl sto to pojmout. Byl jak v říši netušených divů, jako Alenka za zrcadlem. Připadal jsem si jak na hodinách matematiky či fyziky, když se vykládá nový princip a odvozují se vzorečky, které pro mě znamenají spíše jen sadu znaků, které jsem jakž takž chápal, ale vazby mezi nimi jsem si už představit nedovedl.

A tak to bylo stále dokola. Jen s některými tématy nemořili spodek, nebo jen v povzdálí nečinně přihlížel, jak to bylo obvyklé dříve. Ale takto propojené, kdy se obsah překládal pro nižší dimenze, bylo pro mě mnohem živější. Nechápavé myšlenky spodku však trochu bolely a vytrhávaly z úžasného ponoru víření Hyperprostorem virtuální Mysli. Cítil jsem, jak je to celé vygenerovaná jenom pro mne, jako by takový byl i celý vesmír jež vnímám projektován jen uvnitř mne.

-Jaké je to já, uprostřed virtuálního prostoru mysli?

Je to zvláštní místo, stav vnímání sama sebe, jakési virtuální centrum osobnosti. Vytvořila ho dimenze 5,8 jako prostor pro setkání různých částí osobnosti ve mně. Cítil jsem naprosto zřetelně, že tam si mohu “připojit” jakékoliv archetypy, jakékoliv části osobnosti, spodní i Horní a budou v interakci, tedy že z toho “středu”, jakéhosi pozadí děje je budu všechny vnímat současně. Mohu se ale stát kteroukoliv z nich.

Zpočátku jsem z toho byl v šoku, bylo to pro mne zcela nové, neznámé, jak ze sci-fi projektovaného přímo do mozku. Neskutečné a přitom tak skutečně jasné a plné netušených možností, ze kterých mě až mrazilo. Cítil jsem se jako hráč, který po dlouhém a silném zaujetí na chvíli opustil svou hru a ocitl se v jakémsi centrálním palubním počítači na lodi Enterprise, plující širým a bezbřehým Vesmírem, jež je plný virtuálních komnat, kde se odehrávají různé hry na různých úrovních.

Došlo mi, jak celé to naše vědomí je vlastně virtuální. Jak jsme na jedné straně ovlivňováni elektrochemickými pochody v mozku, a na druhé svými myšlenkami, sugescemi, představivostí i vůlí měníme právě tytéž pochody v mozku.

Tedy vzájemně se ovlivňuje duch i hmota v tom, čemu říkáme člověk, což je ovšem z pohledu Boha hrací figurka v Jím vygenerované virtuální Hře. Jen s tím rozdílem, že to, čemu my říkáme Vesmír, je jeho mozek. Zkrátka omezené vědomí utrpělo šok z toho, že hranice nás i Vesmíru jsou někde jinde, než se doposud domnívalo, navíc jsou neovladatelné a neuchopitelné i se všemi jeho zákonitostmi.

-Jaký je výsledek propojování dimenzí ve vědomí?

Spodek se méně bojí Vršku, když poznal, že ho akceptuje a lze s Ním spolupracovat. Není už zcela mimo Něj jako předtím, i když ho “zcela nechápe”, ale nemusí zbytečně křečovat. Stačí jen dát prostor ke svému rozšíření a podílet se na tom. Promazávat “zatuhlé spoje”, kola vědomí, aby se daly do pohybu. Připustit to, chtít to a pak už to jde samo, jen odlomení rzi bolí.

Vršek sice spodek přijímá jako těžkou přítěž, kterou by raději nevnímalo, ale uvědomuje si, že patří do Hry a musí s ním pracovat. Bez toho to v téhle Hře nejde. A to je to nejdůležitější, naučit se vše v životě brát jako virtuální Hru archetypů, kterou programuje kdosi v nás, v pozadí všech dějů. Je to tedy naše Hra, v níž se právě nacházíme. Jedna z mnoha forem Projevu, skrze níž se poznáváme a současně měníme směrem, kterým uvnitř chceme.

 

Meditace á la Duality

Meditace byla v noci s 5,3 se zpěvem Lisy z CD Duality. Byla hodně přátelská, milá, snesla se i se spodkem bez křeči. Hodně genialita jejího myšlení, vše co ukazovala bylo jakžtakž pochopitelné pro 4,3ku. Nižší spodky tam nebyly. Dimenze 5,3 je fakt úúúžasná, jak ladně si hraje, myslí a tvoří zároveň. Její životní styl tak mít...

Na konci jsem usnul, probral se jako gumový. Nahrávka 1 minutu bez obsahu, když jsem už chtěl nahrávat na začátku, řekli skrze mne, že z toho asi zase nic nebude, a bylo jen chrchlání, automatické zapínání na můj hlas nezabralo.

Vzpomínám si, jak mi ukazovala, že vše je v proudu jakýchsi “buňek” Absolutna (už mi je ukazovali víckrát, jsou to složeniny archetypů). Vše existuje jen v nich, jak je tam nadefinováno. Jen ony fyzicko-mentálně skutečně existují (tvoří neměnný hologram Absolutna). Jejich obsah a další vrstvy už jsou virtuálně uvnitř, i když zase zapsány v té buňce jakoby fyzicky, souvisí to s kvantovým světem. Vše je jen vlněním prostoru Absolutna za naším prostorem vnímání, které je virtuální nastavené na naší úroveň vnímání.

Ve všem je ukrytý význam, 5,3 je nadmíru pohodová, žije jedním supergeniálním tokem vědomí, který se mění podle toho, na co je zaměřen. Má křišťálově jasnou logiku i vnímání. Je dost přátelská a ještě lidsky blízká. Neohromuje a nešokuje pocitem, jen genialitou myšlenko-představ, které sype z rukávu jako říkanky, ještě se různě prolínaly. Dokonalá hudebnice-umělkyně s nejjemnějším, lidmi zachytitelným citem. Ona stojí za mojí tvorbou obrazů a ještě to “rozjede”.

Síla hypnózy: transfikce je všemocná, tak vyšší řídí a tvoří svět nižší dimenzí, a v jejím rámci si ona tvoří zase své virtuálně myšlenkové konstrukce postojů a odpovídajícího vnímání i jednání. To byla jedna z hlavních myšlenek meditace.

Spodek párkrát nesouhlasil, ale neměl moc čas přemýšlet jak to je. Navíc vršek má převahu a je vždy přesvědčivější i pocitově jasnější, spodek jen hledá a dost tápe, bez intuice a zkušeností je ztracen. Nechat se vést pocity v krocích…

Ráno po meditaci: Pocitově jsem jakoby protažený do jiné reality, cítím v pozadí tu ohromnost i nekonečnost s virtualitou, ale tak zvláštně, zhuštěně. Jsem tu, a přitom obklopuji sám sebe z jiného pěti rozměrného prostoru Mysli, kde se vše, pocity i zážitky skládají jinak, v jiných časech a souvislostech.

Asi to půjde jedině přes uvědomování si a odhazování těch zatuhlých částí s odvahou přijmout nejistou, ale věčnou virtualitu, na kterou se dá zvyknout. V podstatě i z té mé poslední meditace vyplývá, jako že krom nejasné jakési prazákladní, či kvantové látky je už vše virtuální. Jako by ten základní hologram byla ta látka změnou pohledu na ni se tou už potencionálně virtuální neomezenou genialitou představ generuje vše-vědomí i vše-dění a prožívání, ta "pralátka" a pohled na ni té absolutní inteligence ji určuje jen vstupní data, to jaké ji přiřadí archetypy a jakou z nich doslova vyprojektuje hru, už je na ní. Tedy jako by v základu neexistovalo nic jiného než ta pralátka která může být i jen potencionálními-pravděpodobnými body v neohraničené nicotě připouštějící možnost vniku těchto bodů, díky nímž a jakoby na jejich základě se vytvářejí ty neomezeně strukturované obrazce potencinálně absolutní, tudíž s pravděpodobností 1/nekonečnu možné existující virtuálně skutečné mysli, která z nich vytváří zase jakousi projekcí těch původně jakoby náhodných rozložení bodů v prostoru jejich propojením fraktály, z nichž násobením zase do podobných fraktálů a překlápěním/násobením vytváří další složené fraktály a zjednodušující abstrakce, a tak tvoří dimenze a jejich hry...Proto jsou ty posvátné čísla 1, 3, 5, 7, a v součtu 9, to jsou počty těch násobků vstupních obrazců, prvotních fráktálů, z nichž se tvoří vše. A pak paralelně k tomu je tu ten prostor virtuální Hypermysli boha z těch zrcadlových bodů, to je symbol matematické dokonalosti a neomezeně možností jeho systému vědomí, ale to už je vlastně něco jako základní oper. systém. Bůh je i jednotou abstrakna a konkrétna. Zkrátka je to nekonečně složitá, ale principy velmi jednoduchá věda Božského vědomí, v té meditaci je vše tak jasné, pochopitelné, logické a ze všech stran do sebe zapadající až je to neuvěřitelné...a přitom reálné...Je to mystický matfyzocit.-) Tohle přijmout je základní znalost oper. systému virtuální mysli 5,5ky.-) S tím, že vše je abstrakce, pocit i reálný děj zároveň, i to šokuje, a přitom je to tak přirozené... A taky mě dost bralo, jak už jsem psal, že absolutno nás potřebuje, abychom ho stále znovu ožívaly na všech úrovních vědomí a tím stále proudilo-žilo novými variacemi sama sebe, i Vesmír, když vyčerpá své kombinace blízké nekonečnu, tak zaniká. Proto On se nemůže vyčerpat a z každého bodu chrlí nekonečně dalších, fraktrály ve fraktálu, tak jako v přírodě, zkrátka je nevyčerpatelné, ale bez tvorby a prožívání by přestalo existovat, věčná prázdnota a potencionalita sama o sobě nežije, až ten probudivší se duch Absolutna vše přivádí k životu svými virtuálními hrami v hrách na nespočitatelně způsobů... A základem všeho je to věčné tajemství nicoty a potencionální plnosti čehokoliv, tedy i věčného absolutna, neboť sama nicota je totálně bezčasová, je věčně času, než se zrodí ta nejnepravděpodobnější varianta všeho, tedy že se objeví ty body z prvotního bodu a rozvine se absolutní vědomí všeho a To stále a na věky dokolalala...Je to síla z jakého prdu se dá udělat věčná a ničím neohraničená hra Perpetum Universalis.-) Mmmm...Aitos.

V meditacích jsem několikrát zahlédl, jak vše se děje v jakési nekonečné 3D mřížkovitě uspořádané síti bodů, které byly zároveň jako duhové koule zbarvené podle nesousivších archetypů. Bůh-Absolutno mezi ně z prostoru kterým je vysílá prvotní impulsy, proudy světla, které se pak mezi těmi kolovými body do nekonečna odrážejí a různě zabarvují, podle těch plošek na jednotlivých koulích, kterých je také nekonečně, jako v každém bodu je neviditelné nekonečno. Ty koule se ještě různě jakoby natáčejí a mění barvy, právě podle těch dopadajících kouzelně duhových paprsků. Jen čas je tam dosti zvláštní, vše se dejě v přeblikávání okamžiků-různých stavů, a přitom jsou všechny ty stavy zároveň, jako by naskládány vedle sebe bez času. Toť pohled 5,5ky na sama sebe, kdy si uvědomí, že se v ní skrývá Absolutní vědomí a Jeho vševyjadřující dokonalost.

S tím souvisí i ty mnohostěnné barevné “buňky archetypů”, což jsou jakési “kapky” vědomí nastavených archetypů proudících nekonečnem. V těchto “buňkách vědomí Absolutna” vše existuje, odehrává se a prožívá, jak je v nich nadefinováno, jen a právě ony fyzicko-mentálně skutečně existují (tvoří neměnný hologram Absolutna). Jejich obsah a další vrstvy už jsou virtuálně uvnitř, i když zase zapsány v té buňce jakoby fyzicky. Souvisí to s kvantovým světem. Vše je jen vlněním prostoru Absolutna za naším prostorem vnímání, který je virtuálně nastavený na naší úroveň omezeného lidského vnímání a jednopocitového režimu prožívání.

 

Nekonečná síť zrcadlových bodů - koulí

V meditacích jsem několikrát zahlédl, jak vše se děje v jakési nekonečné 3D mřížkovitě uspořádané síti bodů, které byly zároveň jako duhové koule zbarvené podle archetypů jež obsahovaly. Bůh-Absolutno mezi ně z prostoru, kterým je, vysílá impulsy, proudy světla. Ty se pak mezi těmito kulovými body do nekonečna odrážejí a různě zabarvují podle "plošek" na jednotlivých koulích, kterých je také nekonečně, neboť v každém bodu je neviditelné nekonečno. Tyto koule se ještě různě jakoby natáčejí a mění barvy, právě podle dopadajících kouzelně duhových paprsků. I čas je tam dosti zvláštní.

Vše se děje v přeblikávání okamžiků - různých stavů, a přitom jsou všechny ty stavy naskládány vedle sebe bez času. To je pohled božské dimenze 5,5 na Sama Sebe, kdy si uvědomí, že se v Ní skrývá Absolutní Vědomí a Jeho vševyjadřující Dokonalost. S tím zřejmě souvisí i mnohostěnné barevné buňky archetypů. A ještě to mi ukazovali, že vše se děje, vnímá a prožívá jen v jakýchsi "kapkách" vědomí, nastavených archetypů proudících nekonečnem.

Z poslední meditace si vzpomínám, jak vše je v proudu jakýchsi "buněk" Absolutna. Vše existuje jen v nich, jak je tam nadefinováno. Jen ony fyzikálně-mentálně skutečně existují (tvoří neměnný hologram Absolutna). Jejich obsah a další vrstvy už jsou virtuálně uvnitř, i když zase zapsány v buňce jakoby fyzicky. Souvisí to s kvantovým světem, kde vše je jen vlněním prostoru Absolutna za naším prostorem vnímání, které je virtuální nastavené na naší úroveň vnímání.

 

Klubko archetypů Vesmíru

Nekonečné fraktály archetypů tvoří klubko vesmíru. Různé pohledy na něj, to jsou děje v něm. Každý okamžik na něj kouká každá dimenze, ale z jiného pohledu. To vytváří neopakovatelnou dějovost. Vzorce archetypů Vesmíru se s velkou podobností opakují, ale jejich kombinace už nikoliv.

Pro osvobození se z daného pohledu vnímání a prožívání je hlavní nadhled. To znamená uvědomovat si pocity i záměr, zároveň jejich nedůležitost a nicotnost a brát je jako hru s nadhledem hráče, který si uvědomuje, že ji přesahuje. Tím se zároveň osvobozuje z omezenosti dané hry.

Genialita Boha tví v Jeho nadhledu a šířce vnímání. Čím je nekonečnější pocit vnímání a sled myšlenek jedním směrem, tím hlubší je dokonalost. Z toho vyplývá i genialita Jeho kombinatorické Tvořivosti, která je vždy originální. Přichází s novou myšlenou, novým pocitem i jeho vyjádřením. To je jeho hlavní Hra, od dimenze 5,3 výše. S Ní souvisí neustálé přepínání pohledů. Zatímco pětka ještě rozvíjí vždy jeden směrem k dokonalosti, 5,3 už současně vnímá Myslí i tvoří z více pohledů současně. My bychom to nazvali multitasking online. Tím už se 5,3 přibližuje dimenzi 5,5, která už si hraje s přepínáním režimů vnímání a stále odhaluje Svoji Neomezenost, Absolutno skryté v Sobě. Je branou k totální Nekonečnosti, Rozmanitosti i jednotě pohledů, střetů pohledů v síti absolutního vnímání.

Ale i Jí to dává někdy zabrat, když se v něm začíná “rozpadat”. Na hraně vědomí a nevědomí je totiž tenká hrana nevyzpytatelnosti, jež přináší nečekané změny. Je to meditace Boha, překlápění se Sama do Sebe z jiných pohledů. ty řídí nirvanické Já za já. Je to střed nekonečného kruhu, my se pohybujeme neustále v něm po křivkách archetypů nesoucí jeden výraz, ale neustále měnící tváře…Ve všem je skryto Nekonečno a Jeho kombinatorika.

Vše se zároveň z nekonečné složitosti směrem dolu v hierarchii zjednodušuje na stále symboličtější vyjádření, až je ze všeho jen shluk čárek, třeba jako na naší dlani, které vyjadřují náš vývoj i osud. Tedy směrem nahoru je vše složitější, ale principiálně jednotnější, pro nás nepochopitelnější protože se propojuje nekonečné vyjádření s abstrakcí do zákonitostí. Směrem dolů nabývá rozmanitosti forem vyjadřujících jednotlivé stavy kombinací a výrazu možných projevů zákonitostí. Tedy nekonečnost, ale jednotnost jak dole tak nahoře.

Měl jsem pak sen, jak ještě s někým jsme jakoby špatně prošli nějakými dveřmi někam do nebe, ale ústilo to do nekonečně silného blesku přes celou oblohu. Oslnivou září které jsme se zalekli, ale už ten směr nešel zastavit, tušili jsme náš konec.

Každé vědomí má svůj zdroj, nad ním je vědomí s nevědomím nediferencováno. Ale nemáme se bát, je až za 24. dimenzí. I proto všechny dimenze raději tvoří samy sebe, než aby se Jím nechali pohltit. Tato Energie tlumí vývoj, a zároveň z Ní všichni čerpají a jsou jí přitahováni. Je to paradoxní zdroj pohybu Vesmírů ve vesmírech vesmírů.

 

The Lost Chord

Meditace se nesla ve vznešeně blaženém duchu. Zpočátku při hudbě Trance Tara jsem prožíval proudění energií božského tance, a pochopil v okamžiku, proč indiáni a všechny starověké kultury využívaly tranzovní tance jako základ své kultury.

Je v nich nepopsatelná ladnost a vznešenost s jakou polobohové tvoří proudy energií a archetypů. Tvoří tak skladbu struktur přírody. Je to nekonečný a nekonečně krásný tvořivý proces. Ovšem i Oni žijí v čase, ač o dost jiném než je ten náš, kde v jednom okamžiku se stihne více děje, než se překlopí do dalšího. K prožívání věčných okamžiků mají i Oni ještě dost daleko. My jsme v překlápění času-vnímání tak roztříštěni, že si ani neuvědomujeme jinak než myšlenkou tu věčnost a nekonečnost veškeré tvorby. Ale zase vše je relativní, tak i věčnost, ve které tvoří vyšší sféry. Je to opět mnoho fraktálu, …pocitů v pocitech a tím i prožití-stvoření celých celků naráz, které jsou jako struny vibrací hudby napnuty od nekonečna k nekonečnu. Ale ani to zdaleka nevyplňuje prvotní-věčný, ničím nevymezený, neohraničený prostor Boha, Absolutna. Ten se dá vyjádřit jako nekonečná, nekonečně rozměrná síť bodů. Záleží jen na jejich propojení, archetypech nekonečných fraktálů, jimiž se propojí. Podle toho vznikne vědomí Boha i příslušný svět, Jeho vesmírná Mysl.

Dále mi ukazovali a vysvětlovali, že je vše tak jak má být, a že je to také správně. Vyšší myšlení proudilo vcelku pomalu. Stíhalo Ho sledovat i moje myšlení, které však jen tiše pozorovalo tu genialitu. I to, že když je vyšší inteligence a vnímavost-citlivost, vše se dá už odvodit. Vše má svojí logiku, která se odráží přesně do toho co, jak a proč je stvořeno. Tedy podobně jako ve fyzice lze vyvodit zákonitosti odpovídající pozorovaným jevům a matematicky je propočítat, pokud do hry nevstoupí další veličina. Těch je ale ve skutečnosti nekonečně mnoho, neboť vše je v základu tvořeno na kvantové úrovni, což je zase opět symbolem, shlukem, fraktálem mikroskopických částeček energie určité "povahy".

Tak se vše skládá do určitého vzorce na úroveň větších Celků a tak dál směrem do makrokosmu, a naopak rozkládá na fragmenty do mikrokosmu, a přitom je na všech úrovních jakási podobnost a přitom různost. To je mnohaúrovňový fraktál vesmíru. Jeho příčiny a zákonitosti tvoří duch ve vědomí strůjců jednotlivých úrovní projevu. Tak jako v lidském světě panuje lidský duch a v počítačovém světě počítačový, tak v každé sféře panuje jeho Tvůrce, který se řídí zákonitostmi, jež mu jsou shora určeny vyšším, složitějším řádem… A tak až k Absolutnu, jenž je pánem i domovem všude a ve všem vnějším i vnitřním…

Během celé meditace se spolu celkem ladně dorozumívalo božské vědomí se středem osobnosti, který měl dostatek času a prostoru na své chápání s doprovodem myšlenkových konstrukcí od 4,8ky, která vysvětlovaly obrazopocity ucelených náhledů týkajících se našeho vyvěrání z Absolutna - věčného energetického víření abstraktních pocito-archetypů tvořících běh naší vnější i vnitřní reality, která je správně tak jak je. Tedy má svůj hluboký smysl, resp. souzvuk řady záměrů a projevu zákonitostí Boha, který si zrovna přeje vyjádřit a zažít jednu ze svých nekonečna podob.

 

Setkání tří dimenzí v jednom pokoji

Včerejší meditace byla o propojení, uvědomění si Vršku a spodku zároveň. Je to zvláštní pocit vnímat vznešenou neomezeností a zároveň vidět spodek vědomí, který vypadá, jako kdyby včera vylezl z plen.

Má stále tendence ke křeči a obavám, protože stále ničemu moc nerozumí. Leká se vyššího nekonečně citlivého chápání, jež mu bere identitu malého dítěte a trvá na ni, ač si uvědomuje že je to celé chybné, zaslepené a naivní. Zkrátka jako děti musíme odžívat tu omezenost, než získáme vyšší náhled a opustíme staré nefunkční představy i programy v nichž si v lebedíme. Myslíme si, že nám ještě mohou v něčem posloužit, a přitom se s nimi jen soužíme a ještě to vytýkáme světu.

Jinak byla jako obvykle úžasná ta bezprostřednost vnímání, ta skvělá hra vyšších Já. Čím vyšší pozorovatel, tím je jakoby méně účasten děje, ale o to více ho zpoza dění koriguje ve Svém rytmu, …s mým pocitovým dovětkem zhodnotí a dá jasné stanovisko. Zkrátka jde o to, zvyknout si na Jinakost fungování mysli. Nikoliv v myšlenkách a omezených emocích, ale širším a hlubším vnímáním a vznešenosti jakožto pocito-uvědomění se v širších souvislostech skutečného dění, neboť za námi stojí Bůh v nás, jenž vše vytváří a modeluje jako my 3D prostor v počítači svými zákonitostmi a vzorci, operacemi a instrukcemi podle přání.

Tedy co jsem prožil už mnohokrát - Bůh je dokonalý pocito-počítač, v němž se generuje další úroveň reality-vnímání. Přestup do ní je tak snadný. Je tu stále a všude, ale je to krok jako do vesmírného vzduchoprázdna, zato neustálého vibrování toku energo-pocito-fraktálů, jimiž modeluje realitu a jež jsou zároveň Jeho myšlenkami, skrze které se uvědomuje a rozšiřuje. Tedy prostředkem i cílem mystiky je naučit se doslova božsky myslet. Zvyknout si, že tak jako nás napadají myšlenky a jsme s nimi ztotožněni, stejně přijmout i ty božské, pocito-fraktálové a vzdát se starých způsobů myšlení a hlavně omezených programů jednání, v nichž jsme zamotaní jak moucha v síti

 

Absolutní Potencionalita Virtuality - Agnus Dei

Ona je základem nediferencovaného stavu vědomí-prostoro-času. Všemohoucí potencionalita je hardwarem Boha, softwarem je jeho nekonečně se měnící vědomí multidimenzionální skladby archetypů.

Bod-nekonečná koule složená z bodů a skrz střed se vytváří vazby polarit. Celé Stvoření je založeno na rozkládání původní Potencionality - Jednoty všech možných protikladů do duality. To vytváří škálu pocitů s nekonečně odstíny, které skládáním různých archetypů vytvářejí pocito-děje-vědomí, do nichž je projektována vyšším Já virtuální realita prostoro-času. Na jeho pozadí se odehrávají pocity a děje ve vědomí a uprostřed obou realit, nedefinovatelném z nižšího vědomí, je další virtuální Prostor v němž se nachází nezaujatý Pozorovatel našeho vyššího Já, který skrytě-nevědomě celou scénu pocitů i dějů vnějších i vnitřních vytváří a řídí.

Vyšší Já je Hyperprostorem virtuální reality nadřazené té naší. Ono v něm skládá-spojuje archetypy vědomí jednotlivých dimenzí individuality-z celku Duše. Byl jsem v Jejím tak Jiném prostoru virtuální Mysli za myslí, až se spodek vědomí svíral v tísni z nepřijmutelnosti této tak Jiné reality Bytí.

Pocity v pocitech pocitů za pocity. Aneb vše je definováno nekonečnou skladbou pocitů multidimenzionálního Já, což je absolutní vědomí Boha Otce rozložené do nekonečné dějovosti-prožitků prožití Sebe Sama. Skladba protilehlých archetypů v pohybu-změně-překlápění vytváří atraktory - vlnovky funkcí, změny naráz v mnoha paralelních prostorech, skrytých dějích za ději.

Jakoby se původní koule skladby archetypů znásobila na nekonečnou síť Absolutna. Je to nehybné, neměnné Pole nekonečné a neohraničené Potencionality bodů-koulí archetypů. Jakýchkoliv proměnných a hodnot ve všemožných škálách, tak jak jsou nadefinovány a zároveň všemi variantami současně pozorujících všechny kombinace z těch virtuálních středů-bodů nekonečné sítě bodů v bodech. Tedy kromě Absolutna není dáno na počátku nic, vše je projevem Jeho neomezených možností a Hrou na vyplňování a prožívání v sekvencích, skladbách.

Hlavní téma byla virtualita reality i hry našeho světa, ale i božského, kde je to zcela zřejmé. Tělo jsem chvílemi téměř nevnímal, a když, tak s tíhou jako na zvracení. Z nepříjmutelnosti totální virtuality a života v achetypo-ocitech. Matematičnost tam také byla, jak je Vše, i božské pocity, vlastně funkcemi tvořící fraktály a atraktory sil vytvářejících běh všech vědomí. Vše je matematicky popsatelné, ač my to ještě neznáme, nevidíme skrytou logiku dějů za ději.

Vše má svůj důvod a podléhá svým zákonitostem a funkcím procesů. Je to principiálně velmi jednoduché, v mnohačetném projevu už nekonečně složité, i božské síly se to učí postupně. Meditace jsou zejména transformační terapií a zvykáním si na vyšší světy, překlopení se do Boha. Ale kdy to nastane neřeknou… a trvale to stejně ještě dlouho nebude.

V meditaci nebyl ani moc strach. Nebylo se čeho bát, jen to šlo obtížně přijímat, až se spodek zasekl, že už dál nemůže unést tu sílu Jinakosti ve virtualitě Tvorby Boha. Vše bylo dost skutečné, nešlo o ničem pochybovat, ba ani moc myslet. Ego v objetí Boha muselo kapitulovat a přiznat svoji dětskost, omezenost a hloupost i nekonečnou neznalost. Opravdu ta je jediným hříchem, ale život není trest, jen hrou na prožívání navoleného a ztotožnění se s tím. Jinak bychom tím nebyli a ani Absolutno ne, patříme do Něj.

Na rozdíl od silně tísnivých meditací to nebylo tak počítačově-matematicky strohé a tvrdé. Byla i extáze a pocit dokonalosti a správnosti. Tehdy ne, tam jsem cítil, že vytvořili uměle zesílenou Jinakost.

Dodatek: V meditaci se setkal vršek se spodkem. Dimenze 5,8 si hrála na 6,3. Zesílila virtualitu i přechod do proudu archetypů v Hyperprostoru za vším děním. Ve vědomí se zvláštně střetávalo a přitom míjelo několik já. Spodní, které jsem cítil, ale nemyslelo, ve vytržení a překvapení sledovalo, co se děje. Dále střed, který byl klidný a celkem chápal, co se děje. Dále dimenze 5,3, která se místy ozývala v hudbě, pak 5,8, která tomuto seskupení dodávala sílu a ráz. Dávala najevo že Ona tu velí a tvoří ten společný "Prostor a Hru".

Bylo to setkání nejsilněji v jedné skladbě meditační hudby, kde každá dimenze měla svůj rytmus i náplň, připomínalo to směs pokřiků paviána, klidné řeči a harmonické hudby, ale kupodivu to šlo dohromady vnímat.

Pozn: Inter(net)Book Mám psát internetovou knihu průchody vnitřními prožitky, manuál pro zasvěcence, s čím se s střetnou a jak se s tím mají vyrovnat. Tedy nic k veřejnosti, publikování. Jsem extra příklad propojení dimenzí. Pro mne je důležitý jen můj proces, nejsem učitel. Podobně jako sv. Tereza.

 

Christus Crystal et Christi

Tak mě včera v noci navedli zase na meditaci, ač se mi moc nechtělo. Silný střed, méně virtuality, spíš šlo hodně o konstrukci a virtualitu Boha jako takového. Nekonečná a nevyčerpatelná Potencialita, jež se zákonitě vynoří z Pole pravděpodobnosti nedefinovatelného Prostoru, kde není rozlišená ani hmota, ani vědomí, natož prostoročas. Potencionalita začne naplňovat sama sebe, v nevědomí ví jak. Iluzorní vědomí-Duch hledá cestu k Podstatě, Absolutnu. Když sejde z cesty, její individualita končí bez pokračování. Je součástí Boha, ale zůstane navěky odvržená, jen tím, čím byla. Tedy Potencialita musí uskutečnit, poznat a prožít Sama Sebe, jinak by přestala existovat. Nezískala by vědomí Sama Sebe, které jí přináší Duch, virtuální vědomí Sama Sebe.

Obětí je Kristus, čistý prožitek vnímání a přijetí sebe-světa v jeho Celistvosti, v lidskosti i božskosti, který je polaritní a tím i bolestivý, proto je obětí Pánu Bohu. Cestou k uvědomění si, ztotožnění se s virtuálním Duchem, vědomím propůjčeným Podstatou, Bohem Otcem. Aneb bez duality, rozštěpení se na prožívají a pozorující, by neexistovala ani Jednota Stvoření a tím ani ne Boha, který je bez světa jen prázdnou, nenaplněnou potencionální Možností. Tedy Bůh i svět zákonitě musí být, i Duch Svatý jakožto pozorovatel utrpení, čistého prožívání Krista, jeho průchodem Stvořením, mandalou Sama Sebe, která se postupně jak vitráž skládá dohromady z poznání všech dualit.

Meditace poukazovala na to, že v podstatě Všeho je dokonalý Procesor zákonitostí, vazeb archetypů, který v různých časech generuje děje jednotlivých dimenzí i jejich obrazy-vnímání světa. Tedy totální virtualita až na onen Procesor. Jeho fungování si stvořené dimenze mohou přestavit jen podle úrovně svého vnímání.

Opět mi proto ukazovali model nekonečné sítě všesměrově propojených bodů, kdy se mění jen vazba ve smyslu předání/zablokování signálu. I my fungujeme jako On, jen jsme hodně zablokovaní. Vytvářením-odblokováním dalších spojů se rozšiřuje naše vědomí.

Ale všichni a všechno běží v podstatě na tomtéž hardwaru, jen má jiné virtuální zablokování. Pro Něj není problém v bezčasovosti běžet v nekonečně virtuálních časech proměn zároveň a ještě to sladit, poskládat jako Rubikovu kostku v jeden Celek podle variací fraktálů možností.

Taky mi říkali, že ti, co mají převahu temných archetypů se k Bohu nikdy nedostanou. V určitém bodě se přestanou vyvíjet jako chybný program jež se zacyklí, jakoby zůstali navěky uvěznění v Jeho zatracení, tedy pekle.

Že by je Bůh, či Absolutno neprožívalo? Prožívá v rámci Hry, ale prý se s nimi nikdy plně neztotožní, resp. nikdy nedorostou k Bohu, jsou to prý homunkulové. To souvisí s tím, že se vlastně ztotožní s jakýmsi virtuálním protivníkem Boha ve Vesmírném šachu. Tedy aby to Stvořitele bavilo, mohl zdolávat nějaké úskalí, stvořil si virtuálního protivníka který je skrytý, působí skrze nevědomí. Podobně jako v počítačové hře hraje počítač protivníka.

Tady je to složitější, vyšší Já vždy tvoří nás i řídí našeho protivníka a jako celek je pro nás nevědomím. Tedy zároveň nás vede i zkouší a svádí z cesty k Sobě. A tím je hra teprve zajímavá, ač dle základních archetypů jsou již kostky vrženy. A v meditaci byla také otázka, zda Bůh hraje v kostky, tedy jestli volí kombinace s těch nekonečně variací jak mu zrovna přijde, či podle určitého řádu je kombinuje postupně. Na to mi nebylo přímo zodpovězeno, je to pro nás příliš složitá otázka. Ale ukazuje se z jiných meditací, že za vším je skrytý řád, vždy další a další dimenzí. A její důvody proč je to tak a ne jinak. Tedy poznat do detailu a do všech příčin i důsledků, proč je právě náš přítomný okamžik takový, jaký je? Je nekonečně složitá otázka a odpověď na ni může dát pouze sám Stvořitel, či celá Hierarchie jakožto Jeho rozložení.

Pak je tu další otázka vrstvení dimenzí, a co dělí půlky dimenzí. Na to mi bylo ukázáno, že je to zase fraktál, který roste z jednoho rozměru a postupně nabývá dalšího. A blokem je jen ta tíseň (odvrácená strana pohledu na sebe, svoji omezenost), co nás dělí od posunu k rozšířenému vědomí vnímání sebe sama, a tou je nutno projít.

 

Stručně o klasicích křesťanské mystiky

O metodě meditace a jejích druzích

Znázornění meditace videoklipem

Závěry z meditace Miloše

Další a delší záznam

záznam neutrální meditace

ZDE další a ještě jeden

Naše hlavní stránky